Längtar bort!


Ett av mina stora intressen i livet är att resa och jag försöker ta varje chans jag får att komma bort och uppleva nya saker. Det finns så fantastiskt vackra platser och så mycket att uppleva, jag blir aldrig mätt utan varje gång jag är tillbaka från en resa börja mina tankar vandra i vart jag ska åka näst! Här kommer lite bilder från min senaste resa där jag och min man åkte på en av våra drömresor: Roadtrip Usa's västkust!
Naturen och omgivningen var makalöst vackert!
Santa Monica L.A.
Vackra Malibu
Rodeo Drive
Passade så klart på att göra ett och annat fynd dock inte på Rodeo Drive ;) Modet i L.A. var inte riktigt min sti ,
i New York är det betydligt bätre shopping men jag lyckades ändå hitta en hel del vintage och lite annat smått och gott så jag var mer än nöjd!
Universal Studios
Hollywood
Las Vegas
Otroligt vackra Grand Canyon

Kommentarer
Postat av: F R I D O N

åh vilka fina bilder! :)

2012-03-11 @ 18:33:59
URL: http://fridon.blogg.se/
Postat av: Nash

Tack!!

2012-03-12 @ 13:11:43
URL: http://nash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!