Charmiga nerver!

Oftas när man är riktigt nervös kan det lätt bli att man säger saker eller beteer sig på ett sätt som man aldrig skulle gjort
om man inte vart så himla nervös. Det kan bli vädligt fel men också vädldigt roligt. En vän till mig berätta om en grej kläckte ur sig på dait hon var på som var så himla roligt och charmigt att jag
tvungen att fråga henne om jag fick skriva om det på bloggen
Om man är riktigt nervös kan det lätt bli att man säger saker eller beteer sig på ett sätt som man aldrig skulle gjort annars. Det kan bli vädligt fel men också väldigt roligt. En vän till mig berättade om en grej hon kläckte ur sig på en date  som var så himla roligt och charmigt att jag var tvungen att fråga ifall jag fick skriva om det på bloggen och det fick jag så enjoy!
Min vän är på date och hon är otroligt nervös, de kommer in på ämnet resor och hon passar på och frågar om han har någon drömresa. Han berättar länge och utförligt om olika resor han skulle vilja göra och varför och sen ställer han samma fråga tillbaka. Min vän som egentligen är restokig och har en massa resplaner får blackout och kommer inte på ett enda ställe. Det blir en massa eeehm ehm eee tills hon kläcker ur sig bushen jag vill åka till bushen!! Hennes date försöker ställa lite följdfrågor men hon gör allt för att undvika ämnet. Det hon ville få sagt egentligen var att hon var sugen på en äventyrs resa, kanske till djungeln men nerverna tog över och det enda som kom ut var bushen!
Det är spännande hur lätt man kommer av sig och säger oväntade saker när man blir nervös, men jag kan tycka att det är rätt charmigt och fint på en date för att oftast är man ju nervös för att man gillar personen i fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!