Det handlar om känsla!

 

 

Eftersom jag bloggar om mode så kommer jag att lägga upp en hel del bilder från olika designers modevisningar och med det följer  automatisk bilder på en hel del supersmala modeller.

Jag kan absolut erkänna att när jag ser vissa plagg kan jag komma på mig tänka att det där skulle vara snyggt på mig om jag var 10kg smalare och 10cm längre. Det är tråkigt att det finns ett sånt starkt ideal kring att vara super smal och att ha ett viss utseende speciellt för att det finns så många unga tjejer med dålig sjävkänsla som känner sig pressade att gå ner i vikt.Mitt motto är att stil har ingen vikt,ingen längd,ingen färg och inget specifikt utseende utan det handlar om känsla!

 

Franska bloggerskan Stèphanie Swicky driver en jätte framgångsrik blogg om mode med tema Plus Size och har en grym känsla för stil. http://www.leblogdebigbeauty.com/

 

 

 




Befriande modeuppslag i franska Elle med modellen Tara Lynn

 

 

Fantastisk vackra modellen Crystal Renn på Catwalken

 

Mad Men Skådespelerskan Christina Hendricks

 

 



Vi avslutar med Beyonce och låter bilden tala för sig sjäv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!