Accesorera Mera!

 
I mitt första inlägg här i bloggen skrev jag om detaljerna som ofta gör hela looken fulländad och blir pricken över i:et. Jag känner mig oftast naken och lite tråkig utan stora örhängen eller någon färgglad detalj som får mig att bli glad.
Använd accessoarer för att ge din look det där lilla extra! Här kommer några favoriter som finns att köpa online och i butik just nu!



Det här fina halbandet från Forever21 skulle vara jätte fint till en vanlig vit t-shirt






Orange i vår!
Örhängen Mango
Den här Cloé väskan drömmer jag om!

Läckert halsband från HM


Heta klackar från Zara




Kuvertväska från Asos



Ring från Mango





Glammiga klackar från Giuseppe Zanotti




Ormarmband från Mango

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Orange är så JÄKLA snyggt på naglar och läppar.



http://bloppfashion.se

2012-03-06 @ 22:57:40
URL: http://blopparna.bloppfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!