Mode ett ytligt intresse eller konst på kroppen?

Vad är mode egentligen? Jag kan ibland uppfatta en förutfattad mening hos vissa att modeintresserade är ytliga och till och med ointelligenta vilket verkligen är synd precis som med alla andra sorters fördomar människor har.  Det känns som att många har ett behov av att kategorisera människor och sätta de i specifika fack, kanske för att göra det enkelt att få en bild av vem personen är men är det en rättvis bild? Det finns inget specifikt fack för mig och jag är varken ytlig eller ointelligent. För mig är mode en kreativt sätt att utrycka sig och konst på kroppen som jag älskar!

Kommentarer
Postat av: sherin

Word!

2012-03-12 @ 22:07:51
Postat av: Nash

;)

2012-03-12 @ 22:47:48
URL: http://nash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!